torsdag

Hej på er!
Har inte haft så mycket tid att skriva här i veckan..
Är så himla trött på kvällarna när man kommer hem så hamnar typ i sängen direkt.
 
I vilket fall så trivs vi i det nya stallet, både jag och Dalme också hoppas jag.
Det som jag hoppas han tycker är skönt jämfört med det förra stallet är att dom går ute mycket längre på eftermiddagarna/kvällarna.
För det mesta så tar jag in honom själv när jag kommer till stallet, alltså runt 5-6 på kvällen. Nu när det börjar vara lite vår och framöver så är det ju bara skönt för dom att gå ute länge :)
Då får han kraft inne på morgonen och hö ute i hagen. Sedan får dom hö ute i hagen mitt på dagen och så får han hö när han kommer in. Sedan får han hö-nät och kraft på kvällen också. Toppenbra tycker jag!

Idag ska jag rida ut tillsammans med Elin. Har inte ridit ut på superlänge så får hoppas att han sköter sig.
Blir nog inte jättelångt då jag gärna vill hinna tillbaka innan det bli kolsvart, men en liten runda iallafall.
I helgen kommer Tilda hit från norrköping och hälsar på så då ska hon rida ut på Dalme, blir nog lite längre då :)

Får se när jag hinner lägga upp lite bilder, blir nog inte så jättemycket tid över i helgen men vi får se..
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0