fridaaaay

Igår när jag kom till stallet gick jag ut till fältet där Elin red Harry och tog ett par bilder på dom :)
Hade bara mobilen men blir ju okej med den iallafall.
 
 
Sedan pysslade jag om med Dalme rätt länge. Red litegrann i paddocken men är så isigt så gick bara att skritta.
Han var rätt seg men sen vill jag inte driva på honom för mycket när det är halt heller. Han var fin iallafall :)
Smörjde lite efteråt och kände mig asduktig, haha. Borde verkligen smörja oftare alltså!
Får se vad vi hittar på idag, blir nog något lugnt iallafall. I helgen tänkte jag och Elin försöka rida ut lite längre och någonstanns där man förhoppningsvis kan galoppera lite. Dalme behöver röra på sig känner jag för han är så tjock nu. Haha.
 
Ha en fin fredag! /Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0