flytt

Tänkte slänga upp ett snabbt inlägg här bara..
Idag har Dalme flyttat till ett nytt stall :) Jag åkte hemifrån vid halv 12 på dagen och kom hem för ungefär en timme sedan. Lite trött är man nu, men det har gått bra iallafall.
Dalme går i en hage med 5 andra ponnysar nu. Ihopsläppet gick okej, men Dalme och Harry, Elins häst, bråkade lite.
Harry fick lite stryk av Dalme men klarade sig bra för täcket skyddade det värsta som tur var. :P
 
Dalme och Harry hälsar på varandra.
ponnysar. :)
 
 
Nu ska jag iväg på lite fest så kommer inte vara pigg imorgon. Höhö.
Men imorgon ska jag slänga upp lite bilder från när Emelie red Dalme igår om jag hinner.
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Eva

Hälsningen ser ju söt ut, bästa polare :)

Svar: Hehe jaa. Det var innan Dalme typ sparkade ihjäl honom :P
fjordingbloggen.blogg.se

2013-03-04 @ 17:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0