5år

Nu har det gått 5år sen jag lånade Helix första gången. Jag gick då på ett naturbruksgymnasium utanför Nyköping och hade en kurs som hette hästfördjupning.

Helix var 8år och var en pigg liten kille som var nyfiken på allt. Vi red dressyr, hoppade, provade voltige, löshoppade m.m. Han var helt underbar att rida och det är han fortfarande.

Det enda jag inte gillar med Helix nu är att han är sjukt stark i höger. Jag har haft honom i några månader nu och jag tycker inte det har blivit någon större skillnad och jag har försökt med allt känns det som. Sen är han mycket mer matglad nu än för fem år sen, haha.

Hur som helst så älskar jag Helix lika mycket nu som för fem år sen. Mitt lilla monster :)



En bild på Helix 2008.
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0