ridning

Igår var jag i stallet efter jobbet och red. Fick bli lite dressyr i ridhuset.
Dalme var rätt pigg och stark men fin imellanåt iallafall. Blev mycket galopp men gjorde inget speciellt.
Idag står lite markarbete/hoppning på schemat. Blir nog lite travbommar och några kryss eller så.  Lite lagom för oss ;)
Har inte så jättemycket att skriva om.. Men ska klippa Dalme någon dag, både man och päls behöver klippas.
Sedan ska jag försöka ta lite bilder någon dag, eller få med någon som fotar oss när vi rider. Men får ju bli någon helg så man kan rida ute i bra ljus :)
 

Dalme för ett tag sedan. <3
/Vicky

Kommentarer
Postat av: elin

Åh vill oxå ha nya bilder!! Men jag vet inte om jag vågar hänga med dig haha ;)

Svar: Haha nä förstår det. Men vi får fota varandra massa sedan! :)
fjordingbloggen.blogg.se

2013-01-09 @ 23:41:14
URL: http://linion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0