lugn dag

Idag har jag en superlugn dag här hemma. Så har inte jättemycket att skriva om :P
Vaknade runt 12 idag och efter det har jag spenderat större delen av dagen i soffan framför tvn.
Rätt skönt men liiite uttråkad blir man efter ett tag.
Så nyss tog jag ett ryck och städade och rensade mina garderober. Blev en papperkasse att slänga bort och lite kläder får bli stallkläder istället, haha.

Nu ska jag kolla på lite tvserier och sedan blir det väl att laga mat.
Imorgon ska jag till stallet, ska rida någonstanns ute. Bäst att passa på medans det är plusgrader och när man är i stallet medans det fortfarande är ljust. Får se om det blir uteritt, fältet eller paddocken. :)
På eftermiddagen ska vi till Hennings mamma och käka och kolla hockey. Är både final i JVM imorgon och HV-match så blir mycket hockey igen. Hehe.

Ha en fin kväll!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0