Hej igen!

Jag får börja med att be om ursäkt för min jätte dåliga uppdatering om mig och Helix. Jag har varit i en liten svacka då jag tyckte att allting var jobbigt och inte mådde bra. Jag brukar alltid må så någon gång under vinterhalvåret. Men nu börjar jag hitta tillbaka till mina gamla rutiner. Jag hoppas att ni förlåter mig! :)

Den senaste månaden har varit lugn för mig och Helix. Vi har inte tränat för någon tränare utan har mest varit ute i skogen och busat i snön. Helix verkar rätt nöjd med livet och det gör mig glad.

Idag var red vi ut själva i en timme. På hemvägen red vi över en åker där vi tränade galoppfattningar och rejsade lite. Kul! :) Söndagen den 10feb tänkte vi starta en Pay N jump på Södertälje ridskola igen. Jag tror att vi ska starta 80 & 90cm men jag är lite osäker då vi inte har hoppat på länge.

Vill ni ha lite mer koll på vad jag sysslat med på sistone så kan ni titta på min instagram: sofiemia heter jag där.



Jag och Helix en kväll när jag longerade.



Helix i sin hage.

Vi hörs snart igen! /Mia


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vilken snygging vad har du för stam på honom?

Svar: Tack! Han är ett litet charmtroll :) Han är e: Hugo 179 u: Glittra
fjordingbloggen.blogg.se

2013-02-02 @ 11:00:18
URL: http://Www.mnightlighta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0