23 januari

Hej hej!
Har inte hänt jättemycket sedan sist jag skrev här.. Har supermycket att göra på jobbet just nu och i helgen blir det jobb också så det är fullt upp!

Med Dalme går det rätt bra just nu. Han är pigg och fin framåt och är rätt fin överlag tycker jag.
Däremot har det blivit rätt lugna pass senaste tiden och inte jättehård träning så nu måste vi komma igång och köra lite längre pass och lite mer galopp tror jag.
Idag blir det lite bommar i ridhuset tänkte jag och kanske något litet hinder om jag orkar ställa fram :P
 
fina ponnyn i helgen.
 
Har en video från i helgen när jag släppte Dalme i ridhuset. Slänger kanske upp den här någon dag om jag orkar :P
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag undrar om du vet något om Teddy #31 som står på Taffsnäs? Hur han mår och vem som hyr honom nu? Tack så jättemycket på förhand!!

Svar: Hej,jag vet faktiskt inte vart han är just nu. Om du har facebook så finns det en grupp där som heter Taffsnäs, gå med i den och kolla om någon där vet :)
/Vicky
fjordingbloggen.blogg.se

2013-01-23 @ 16:35:46
Postat av: Eva

Mulepussar till sötaste Dalme!
Kram mammsen

2013-01-25 @ 13:05:44
URL: http://evamariachristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0