Varning för halka

Hej hej! Vilket underbart väder det har varit idag. Är det bara jag som har lite vårkänslor? Det är bara Februari men snart försvinner snön hoppas jag.

Idag är tredje dagen den här veckan som Helix får stå. Det är värsta skridskobanan vid stallet. Idag slog två hästar omkull vid stallet så jag vågade mig inte ut. Helix klagar nog inte då han gärna går runt med sin kompis Snerrir i hagen istället. Av alla hästar i stallet så är det bara Helix och Snerrir som utnyttjar sin enorma hage. Alla andra står och hänger vid grindarna.

Nu har jag anmält mig och Helix till Pay N Jump:en nästa helg på Södertälje ridskola. Det blev 80 & 90cm men har inte stora förväntningar då vi som sagt inte hoppat på 2månader. Men håll tummarna för oss! :)

Ikväll blir det Mello och tacos med min kusin och hennes kompisar.

Har ni läsare också jätte halt hos er? Ha en trevlig helg! /Mia



Bjuder på en bild på mig och Helix mule från i höstas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0