Våren fortsätter att leverera!

Idag var det galet nice väder! På baksidan av stallet var det +23,5 så jag passade på att sola lite. Idag slängde jag in Helix vintertäcke i skåpet och hoppas att jag inte behöver dra fram det något mer. Så nu får han gå med innetäcke och ett tunt regntäcke över. :)Red ut en sväng och man märker att Helix är nöjd med solen också. Han är piggare och helt plötsligt mer nyfiken på allt i skogen. Igår flög han upp i luften så att jag nästan ramlade av när han såg ett spöke som lurade i buskarna, haha. Jag kan ju tala om för er att den ponnyn inte blir rädd för något.Hoppas att vädret håller i sig nu och att snön försvinner. Välkommen underbara vår! /Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0