update

Hej!
Lite bad uppdatering här, men händer inte så mycket roligt vilket gör att det inte finns så mycket att skriva om..

Dalme lever och mår bra iallafall. I slutet av förra veckan och i helgen tog vi det lite lugnt efter att han blivit vaccinerad.
Nu i veckan har det blivit lite lugnt också för jag har haft så himla ont i ryggen så har inte kunnat rida jättehårt.
Men lite har han gått iallafall :)
Idag ska Emelie rida honom och imorgon är det Marie som har honom.

Annars så flyttar vi till ett annat stall nästa helg, det är inte alls långt ifrån där vi står nu, men har börjat packa och flytta över lite saker iallafall.
Jag hoppas verkligen att snön smälter bort snart för när jag byter stall kommer vi inte ha något ridhus..
Så då vill jag ha sol och varmt varje dag! Haha.

Ikväll ska jag träffa min kompis Amanda. Hon ska sticka iväg till Indien i 10 veckor så det blir sista gången vi ses innan hon åker. Lite trist att hon åker men tiden går så himla fort så snart är hon nog hemma igen :)

Ha en bra kväll :)
/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0