tisdag

Hej på er!
Tänkte uppdatera lite här, var visst ett tag sedan jag skrev något..
Har supermycket att göra på jobbet just nu och efter jobbet är det direkt till stallet nästan alla dagar så blir inte så mycket tid över till annat.

Det som har hänt senaste tiden är att jag har sagt upp min stallplats och kommer byta stall om lite mindre än en månad. Elin som stod i stallet jag står i nu flyttade ju för ett par månader sedan och nu kommer det bli plats ledig i det stallet hon flyttade till så dit ska jag och Dalme flytta också. :)
Det ligger rätt nära där vi står nu så blir ingen jättelång flytt men blir ju ändå lite jobb med att packa ihop allt och sådär.
 
Annars rullar det mesta på som vanligt. Dalme är rätt pigg och fin för tillfället och jag behöver inte slita som ett djur för att han ska gå framåt i någorlunda fart. Det känns positivt och jag längtar till våren så man kan rida ut mer och komma ut och galoppera i skogen!
 
Försökte ladda upp bilder men verkar inte fungera just nu :(
Ajja, ha en bra dag!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0