Nervös!

Imorgon ska jag och Helix starta Pay N Jump på Södertälje Ridskola. Jag är faktiskt jätte nervös nu så jag vill inte veta hur det kommer att kännas imorgon. 80cm borde inte vara några problem men det är 90cm som jag känner mig osäker på. Jag tror att jag känner så endast för att jag ramlade av förra gången vi tävlade 90cm. Men nu jäklar ska vi ta oss igenom felfritt, eller i alla fall utan någon avramling.

Jag har haft världens träningsvärk i ben, rumpa och mage efter styrketräningen i onsdags. Men tränade i torsdags, red ett ganska hårt dressyrpass i fredags och idag var jag på gymmet igen så det börjar äntligen släppa lite. Jag var orolig för att jag inte skulle kunna starta imorgon pga värken men med lite träning och massa streching så borde det gå. Ett tag kunde jag knappt gå utan att benen vek sig :p

Ikväll hade jag intaget + kvällsfodringen så det har varit en lugn kväll för mig. Borde försöka sova men är inte trött. Ha en trevlig fortsatt helg :) Jag lovar att uppdatera imorgon om hur det gick.



En ganska suddig bild från i fredags när jag red dressyr i sommarhagen. Har ganska korta läder för att träna bort lite träningsvärk :)

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0