Busig Helix

Igår red jag och Helix ut med Malin och Aztor. Vi red bort till sandtaget där vi travade, galopperade och klättrade i den höga snön. Helix hade snö upp till magen där snön var som djupast :p

Helix passade på att busa av sig lite i traven. Han bockade och sparkade bakut flera gånger. Vi hoppade två gånger över en stor stock som ponnyn tyckte var jätte kul. Ska bli spännande och se hur glad han kommer att vara på tävlingen nu på söndag.

Efter ridturen så var det dags för mig att träna lite också. Jag åka hem till min arbetskamrat och tränade på hans gym hemma hos sig. Vi tränade mage och rumpa så idag kan jag knappt gå pga träningsvärken, haha. Nu ska jag försöka träna några dagar i veckan :)



Utsikten från Helix vid sandtaget.



Malin och Aztor i snön.

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0