vår

Hello sweeties!
Tänkte uppdatera er lite, inte för att det händer så jättemycket i mitt liv men ändå. Haha.
Äntligen så har våren kommit och nästan all snö har smält bort. Så himla skööönt!

Igår red jag Dalme i paddocken och han var superseg i början. Det tar verkligen ca en halvtimme innan han kommer igång ordentligt. Det behövs lite trav och lite galopp och sedan kan man böja jobba honom lite lättare.
Efter ett tag blev han lite mer framåt och kändes finare så det var skönt. Red i en timme kanske och det var soligt och rätt varmt så Dalme blev lite svettig. Efteråt svampade jag av honom lite och friserade honom lite, behöver däremot klippa manen också men det ska jag ta tag i till helgen tror jag.

Innan jag var i stallet var vi i Hennings sommarstuga en sväng. Satt lite i solen och göttade och sådär.
Är rätt så rejält röd i fejset idag bara, haha. Att jag alltid ska bli röd istället för brun, blä.
Skulle följt med Elin på tävling igår men hann inte det :( Får bli nästa gång istället!
 

två bilder från stugan igår.

/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0