Tvåårsdag

Nu är jag hemma igen efter att ha varit iväg med min pojkvän för att fira våran 2-årsdag.
Vi åkte så långt som till Huskvarna, haha :P
Där bodde vi på Huskvarna Stadshotell, det är ett fyrstjärnigt hotell med jättehäftiga rum som alla har ett eget tema.
Vi bodde i en minisvit, basturummet. Vi hade egen bastu och ett badkar mitt i sov/vardagsrummet.

Igårkväll åt vi mat i hotellrestaurangen och jag åt nog världens godaste kyckling, den var så sjukt god kryddad!
När vi sedan kom tillbaka till vårat rum hade de fixat med massa tända ljus och så hade vi champagne och ost och kex :)
Var en väldigt lyckad kväll och imorse åt vi en god hotellfrukost.
vårat rum.

gulligt säng"bord".

bastu med tv och "stjärnhimmel".
 
Snart ska jag iväg till stallet för att klippa Dalme. Både man och päls ska bort.
Sedan är det stallmöte så lär vara borta ett tag.
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0