stars

Idag har det varit fuuuullt upp på jobbet verkligen så var jättetrött när jag kom hem.
Dum som jag var la jag mig i sängen och sen var det jobbigt att ta sig upp för att åka till stallet :P
Men jag kom iväg iallafall.

I stallet myste jag massor med Dalme, han är så gosig och söt <3
Sedan red vi ut tillsammans med de typ två största hästarna i stallet, haha.
Dalme fick gå på ordentligt och ändå kom vi efter hela tiden, så vi fick trava lite mer än de andra och när de sedan travade kunde vi galoppera.

Innan jag släppte ut Dalme i hagen fick han på sig sitt täcke idag. Ska regna och vara kallt inatt så då tyckte jag det kändes bäst även om han har björnpäls.
Och Kajsa ska ta av det imorgon på förmiddagen om hon kommer ihåg så det blir ju toppen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0