nya skor

Hellooo,
idag på förmiddagen ska Dalme få nya fina skor. :) 
Elin hjälper mig att ta in honom eftersom jag är på jobbet när hovslagaren kommer, så det är mycket snällt av henne! :)

Igår blev det ingen ridning. Jag var i stallet och duschade Dalme och smörjde tränsen och så.
Gick en liten promenad tillsammans med Elin och Harry så han fick torka lite.
Men idag efter jobbet ska jag rida. Han brukar inte bli öm när han är nyskodd så jag hoppas det ska gå bra.
Blir nog ridhuset eller paddocken beroende på väder men ett ordentligt dressyrpass iallafall. Om det blir i ridhuset lägger jag kanske fram lite bommar också.

Dalme på promenixen igår.
 
Ska försöka skriva ikväll efter ridpasset hur det gick och så.
Ha en fin dag sålänge!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0