morning

God morgon!
Har egentligen inte jättmycket att skriva här. Men pga vissa grejer i stallet, inget jätteallvarligt och inget jag ska skriva här, så kommer uppdateringen kanske vara lite låg ett tag framöver..
Jag ska iallafall försöka slänga upp lite bilder från helgen ikväll. Igårkväll kom jag återigen hem väldigt sent så jag orkade verkligen inte :/

Igår red jag och Elin ut en sväng iallafall. Dalme kändes ganska konstig och lite tveksam till det mesta..
När vi red förbi en kohage kände jag hur han spände sig och om jag inte hade haft korta tyglar hade han nog sprungit all världens väg, haha. Men det gick bra.
Idag blir det antagligen ridhuset för det regnar här just nu och enligt prognoserna ska det regna hela dagen..
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0