Höst

Nu är det verkligen kallt och hösten är här.
Jag har egentligen inte jättemycket emot hösten, men bara tanken av att det snart är vinter och snö och minusgrader får mig att vilja gå i ide.
Jag är inte alls någon vintermänniska och frysa kan ju vara ungefär det värsta som finns.
Och det är ungefär vad jag har gjort idag, frusit. Sådär hela dagen ungefär. Jag har höjt temperaturen på mitt kontor, försökta linda in mig i en fleecefilt, men det hjälper ju inte för det är kallt ändå! Usch och fy.

Annars är ju hösten ganska mysig. Alla färgglada löv, sitta inne i soffan under en filt och dricka thé och kolla på massa serier, vara i stallet och mysa med ponnyn och vira in sig i stora halsdukar. Lite mysigt är det allt.

Igår var jag ju inte i stallet men idag ska jag dit och rida Dalmisen.
Blir nog en uteritt med Elin idag, får passa på när det inte regnar :P
Imorgon får vi se vad jag hinner göra i stallet, ska hämta upp Tilda när hon kommer med bussen från Norrköping så hinner nog bara rida en kortis.
Sen på lördag ska Tilda rida Dalme och troligtvis hoppa, någon som har nån idé på nåt roligt dom kan hoppa? :)

Ha en fin kväll
/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0