Helix före och efter

Här är en bild på hur Helix såg ut vintern 2007 och en bild
på hur Helix såg ut efter några veckor hos mig våren 2008.
 
 
Mitt hjärta värker när jag tittar på honom nu och ser hur fet han är :'( Kan inte gräset ta slut någon gång så han kan bli smal. Känns som att ridningen inte hjälper till så mycket, haha. Snart ska han börja stå inne över nätterna så förhoppningsvis får jag lite mer koll på hans mage som bara blir större och större.
 
Nästa vecka ska jag sätta mig ned med hon som jag hyr boxplats av och göra en foderberäkning. Jag kunde allt det där själv förut när jag gick i gymnasiet men har nu lyckats glömma bort det.
 
I helgen blir det ganska lugnt för min del. Ska försöka få ordning på lägenheten lite :) Köpte en ny tv för några dagar sen och nu vill jag gärna få in lite kanaler också. Jag har inte haft tv på säkert 5 månader. Vad ska ni hitta på i helgen?
 
/ Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0