helgen

Har varit fullt upp i helgen så har inte hunnit sitta vid datorn något alls.
I fredags var jag i stallet men hann inte rida så släppte Dalme i ridhuset så han fick springa av sig lite iallafall. :)
Sedan hämtade jag Tilda vid bussen så hade vi en lugn kväll hemma.

I lördags var Tilda med till stallet och hoppade Dalme. Jag var med och kameran också :p
Jag tänkte göra ett inlägg ikväll om hur det gick med lite bilder. Dom var väldigt duktiga iallafall och Dalme tyckte det var kul.

På kvällen i lördags hade vi fest hemma hos oss och vi gick inte och la oss förrens 5 på morgonen. Så igår var jag inte jäääättepigg.
Tilda åkte hem vid 5 igår och då åkte jag till stallet. Blev en lång kväll i stallet då jag tvättade Dalme och alla hans saker.
Kom nog inte hem förrens halv 10 igårkväll och då var jag helt död så orkade inte göra något alls.

Den här veckan blir nog ganska lugn.
I stallet ska jag idag rida ut med Elin (om det slutar regna och vara pissväder!), sedan blir det nog dressyrpass eller markträning imorgon, vila på onsdag och på torsdag blir det dressyr/markträning.
Till helgen åker jag till Norrköping för att gå på Cattis inflyttningsfest så då har Mirre hand om Dalme :)

/Vicky
 


Dalme i ridhuset i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0