helgen

Jaha, då var det söndagkväll och helgen är snart slut.
Det har varit en lugn helg men jag har ändå haft en del att göra.
Jag har haft stallet i helgen vilket innebär att man har en morgonfodring och utsläpp och en eftermiddagsfodring och insläpp.

Igår hade jag utsläppet på morgonen så då var jag i stallet vid 7 på morgonen.
Allt gick rätt smidigt och jag red Dalme på morgonen också så jag inte behövde åka till stallet senare på dagen igen. Jag var nog klar runt 11 i stallet med ridning och allt. :)
Sedan var det en lugn dag hemma med lite serietittande och bara slappande, skönt. På kvällen åkte vi till Hennings pappa och kollade på hockey och käkade.

Idag har jag och Henning varit på Maxi och handlat mat för hela veckan, vuxenpoäng! :P
Sedan åkte jag till stallet och red ut tillsammans med Elin. Vi tog det rätt lugnt och det gick bra.
Efter uteritten så tog vi in hästarna, jag fick lite hjälp av snälla Elin så det gick snabbt och smidigt.

Nu sitter jag i soffan och har precis käkat mat.
Ska nog titta på lite tv-serier och sedan kolla på någon film innan det är sängdags.
Är lite dåligt med bilder känner jag, men ska försöka ta bilder lite oftare, eftersom Dalme är världens sötaste så borde han ju få synas mer här, hehe. ;P
Ha en bra söndagskväll!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0