en rubrik

Igår var jag som sagt inte i stallet utan Elin tog hand om Dalme och red honom, tack så supderdupermycket <3
Om ni vill läsa hur det gick så kolla Elins blogg här.
Jag var iväg och firade Hennings pappa som fyllde år i helgen, det var mysigt. :)

Idag ska jag däremot till stallet efter jobbet. Får hoppas det inte blir något regn för ridhuset är bokat hela kvällen.
Om det inte regnar ska jag nog rida på banan eller kanske rida ut, får hoppas han är pigg och glad idag :P
Ska försöka hoppa någon dag framöver har jag tänkt också, var sjuuukt länge sedan jag hoppade.
Har nog inte hoppat ordentligt sen jag hade Dalme sist, så för ca 2 år sedan, så vi får väl se hur det kommer gå, haha.

På fredag ska Elins mamma provrida Dalme för att eventuellt hjälpa mig någon eller några dagar i veckan framöver.
Får hoppas att det går bra och att hon gillar honom :)

jag&dalme på clear round 2007, foto: Gabriella Carlsson


Kommentarer
Postat av: elin

Det var bara roligt och rida honom! :)

2012-09-05 @ 15:20:30
URL: http://linion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0