dagens ridpass

Blev att rida i paddocken idag, det blåste en hel del men annars var det bra ridväder.
Dalme var inte superseg och det gick bra idag så jag är nöjd :)
Han är fortfarande jobbig i högertraven och vänstergaloppen, haha. Men på slutet idag släppte han lite iallafall så det kändes bra.

Imorgon ska jag nog rida ut. Sen kommer som sagt Elins mamma och provrider på fredag.
På lördag ska vi kanske hoppa lite och på söndag ska han klippas.
Från och med helgen ska Dalme stå inne på nätterna också, så han inte fryser plutten.

Nu ikväll har vi kollat på Robinson och ett avsnitt Grimm och snart ska jag gå och lägga mig.
Imorgon är det möten typ hela dagen på jobbet så det är fullt upp och det gäller att jag är lite pigg iallafall. :P

Godnatt
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0