Världens bästa Helix

Idag fick jag äntligen åka ut till min älskade ponny igen efter 3 långa dagar ifrån honom. Idag kom Madelene ut och provred igen för medryttare. Så när Mickis, min nuvarande medryttare, slutar i slutet av månaden så ska Madelene ha en provmånad. Tyvärr så hade Madelene ont i ryggen idag så hon red bara 20minuter sen så hoppade jag upp på Helix. Med hjälp av min vän, Malin så hoppade vi ganska mycket. Vi hoppade på en åtta-volt för att öva på att landa i rätt galopp. Herregud, vad jobbigt! Men Helix var super duktig och blev ganska svettig. Vi hoppade även en kombination med ett galoppsprång mellan. Vi hoppade som högst 90 och han var sådär lagom pigg. Jag har några filmer på mig och Helix när vi hoppar men eftersom jag endast bloggar från mobilen så funkar det inte att ladda upp dom. Men så fort jag får tillgång till en dator så dyker filmerna upp här. Trevlig helg! /Mia

Kommentarer
Postat av: Maria Rydberg

åååh vad ni är fina Mia!! :)

Svar: Tack söta Maria! :)
fjordingbloggen.blogg.se

2012-10-07 @ 18:27:40
URL: http://mariarydberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0