kläder

Är supersugen på att införskaffa lite nya stall- och ridkläder vilket resulterar i att jag kollar runt efter massa snyggt.
Det mesta jag hittar är alldeles för dyrt för mig men kan kan ju önska iallafall. Haha.
För ett tag sedan la jag upp några Kingsland-ridbyxor jag tyckte var snygga och idag hittade jag ett par till som jag fastnade för. Kingsland gör ridbyxor i min smak helt enkelt!

brodyr i guld och rosa, snyggt! finns att inhandla här.
 
Jag vill även ha lite nya mysiga tjocktröjor och luddtröjan från Mountain Horse kollektion är ju bara för mjuk och mysig.
Däremot ska jag till Ullared om två veckor så jag väntar nog och ser om dom har något liknande där.

tröja från Mountain Horse. tänk att mysa i denna hela vintern..
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0