KALLT!

God dag allihopa! Är det bara jag som håller på och fryser ihjäl så fort jag kliver utanför dörren? Vintern har ju knappt börjat så hur ska jag överleva? Lektionen i måndags gick bra men jobbig. Vi började med att träna bakdelsvändningar och det var ingen hit hos Helix. Han backade i full fart och om han inte gjorde det så hoppade han upp i luften i protest  Så vi har en hel del att träna på där ;) Han påminde mig mycket om hur han var när jag hade honom 2008. Vi tränade även på att hoppa lite studs och på sakta av till trav mellan hinder. Helix skötte sig bra men jag måste bara lära mig att våga släppa honom. Igår anmälde jag mig till Pay and Jump på söndag. Vi kommer att hoppa 70 istället för 80 så att jag verkligen känner mig säker :) 80cm är ingen fara egentligen utan det är bara att jag blir så himla nervös. Så håll tummarna för oss på söndag! :) Ha det bäst/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0