helgen

Hej på er!
Har inte suttit så mycket framför datorn i helgen men tänkte uppdatera er lite nu iallafall.

Igår hoppade jag Dalme tillsammans med Elin & Harry. Vi satte upp linjer snett igenom och som även gick att rida på båge. Två oxrar och två kryss.
Jag är ju inte värsta hoppmänniskan så jag tror hindrena låg runt 50-60 cm vilket är alldeles lagom för mig :P
Dalme har varit sjuuukt seg hela veckan, nu är han sällan särskillt pigg men han har varit mycket segare än vanligt, men igår när vi hoppade blev han piggare och drog sig mot hindrena så han verkade tycka det var kul iallafall.
Han är så snäll också och hoppar hur han än kommer och även om jag rider skitdåligt mot hindret så reder han ut det. Nu var det ju inga direkta höjder heller men han är ändå snäll som tar sig över varje gång. :p

Efter stallet igår var vi och kollade på hockey, HV71 mot LHC. Det var en jäkligt kul match att kolla på och det slutade 1-4 till LHC..
Efter matchen var vi och käkade på Jensen, det var mums!

Idag har min farmor och farfar varit på besök så dom var med i stallet och även Henning var med idag.
Tyvärr glömde vi kameran men Henning tog lite bilder med mobilen iallafall :)
Jag red i paddocken idag och i början kändes han lika seg som han har gjort i början av veckan. Men efter ett tag började han lossna och trampa på lite mer och på slutet kändes han så himla fin! Han lossnade i högertraven bra, vilket är vårt största problem, och även vänstergaloppen var han lite finare än vanligt i.
innan vi började rida idag (ignorera mig, men Dalme är ju så söööt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0