vinterland

Jahopp, då har även vi fått massa snö. Imorse när jag gick upp och kollade ut var det helt vitt.. Gick ärligt talat och la mig igen för att slippa se det men var tvungen att gå upp sen ändå för att kunna åka till jobbet :P

Igårkväll när vi gick och la oss var det ingen snö alls.
Däremot var det lite snö i stallet igår men inte jättemycket där heller.
Red i ridhuset igår då det var mörkt när jag kom och vet inte hur det är på fälten nu. Testar kanske att rida på något fält i helgen när det är ljust :)
Red inte så länge men det var ganska kallt och jag var jättetrött så orkade inte så mycket.
Idag ska jag ta med mina vinterridstövlar så jag slipper frysa om tårna!

Ikväll blir det lugnt hemma. Ska ta fram adventsljusstakarna och julpynta lite och så ska vi äta gröt och pepparkakor och dricka glögg. Hehe.
Imorgon har Marie hand om Dalme och jag och Henning ska åka till Halmstad.
Vi ska bo på hotell och se Jonas Gardell på kvällen. Blir nog mysigt.

 

Henning utanför dörren idag påväg till jobbet.

Ha en fin dag och en fin helg och alla som ska till Stockholm Horse Show får ha det toppen där!
/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0