update

Åh vad dålig jag har blivit på att uppdatera här.. Ska försöka bli bättre och försöka ta lite mer bilder!
 
Iallafall så har Dalme skött sig de senaste dagarna. I lördags red vi ut tillsammans med Elin och Harry.
Det blev mest skritt och lite trav och Dalme blev bara rädd för något en gång, haha. Så det var ju bättre än uteritten innan då han var mer i luften än på marken nästan..

I söndags kom jag sent till stallet så släppte Dalme i ridhuset så han fick springa av sig lite.
Han körde några rejs och bockade lite men sen var det inget kul längre. :P
Igår blev det ett dressyrpass i ridhuset och han kändes väldigt fin. Förutom att han inte ville gå förbi hörnet vid dörren i ridhuset så var jag väldigt nöjd med honom.

Idag blir det lite bommar i ridhuset och imorgon har Mirre Dalme.
Sedan är det dressyrträning på torsdag och på fredag ska jag till Ullared.. Första gången jag åker dit så vi får se hur det ska gå. Kommer hänga på hästavdelningen en hel del iallafall så det blir nog bra.
 
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0