ullared imorgon!

Imorgon åker jag till Ullared för första gången i mitt liv. (önska mig lycka till)
Vi är ett gäng tjejer på jobbet som ska åka tillsammans, tror vi är nästan 20 pers så blir en hel klunga, så ska vi käka på kvällen och sova över till lördag. Tror det kommer bli riktigt trevligt.
Jag har tidigare varit ganska anti mot Ullared och inte riktigt velat åka dit. Men nu när jag har Dalme så är ju hästavdelningen en ganska bra anledning att följa med för. Även att vi ska sova över och umgås och så gör det ju till lite mer än att bara gå och trängas bland folk, hehe.

Iallafall så har jag gjort en inköpslista som har blivit rätt så lång! Det mesta är på hästavdelningen och följande är lite av vad jag hoppas hitta till bra priser,
Dressyrskydd, vet att de har Catagoskydden så hoppas de finns i rätt färg och storlek
Reflexer
Dunväst
Tjocktröjor till stallet
Broddar
Broddverktyg
Vantar
Boots
Ridbyxor
Sadelgjord
Bett

Om någon har något tips på vad jag absolut inte får glömma köpa så säg till!
Har även tänkt kolla lite efter julklappar till nära och kära så förhoppningsvis får man lite sånt avklarat så man inte behöver stressa med allt i sista sekund som det brukar vara. Haha.

Ska uppdatera er när jag är hemma igen om vad jag köpt!
Kram sålänge. /Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0