Torsdag

Veckan rullar på så fort att man knappt hinner med. I måndags hade vi hopplektion som gick hyfsat bra. Vi övade på att byta galopp över bom och hinder. Hoppade 5 hinder format som ett S med tre galoppsprång emellan. Vi övade även på omhoppningssvängar som var väldigt jobbigt för Helix som inte orkar hålla galoppen i snäva svängar. Jag lyckades ramla av igen men det var mitt fel då jag tappade balansen.

Läste att Cattis bloggade från appen för android. Så jag har väntat på en app! Tyvärr så saknas det lite saker men jag hoppas att appen uppdateras snart :)

Idag var min nya medryttare i stallet och tog hand om Helix så jag passade på att tvätta och städa här hemma. Min nya medryttare heter Felicia och hon är 14år. Jag hoppas att hon och Helix kommer att trivas tillsammans.

Imorgon blir det dressyrlektion! :)



/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0