Tävling

Idag hade jag och Helix vår tävlingsdebut. Vi var på Södertälje Ridklubb och startade 70cm på deras pay 'n jump. Det var ingen riktig tävling utan mer än träningstävling men jag var lika nervös för det :p Helix var pigg och glad både på framridningen och på banan. Vi tog oss igenom banan felfritt och fick med oss en rosett hem :) Duktiga ponnie! På Södertälje Ridklubb träffade jag Malin och Anna Wagner, två ledare från Taffsnäs Gård. Super kul! När jag hade släppt ut Helix i hagen igen hemma så tog jag bilen och åkte tillbaka till tävling för att titta när Irina skulle hoppa 110cm. På läktaren träffar jag min gamla klasskamrat, Marielle. Det var hennes häst som stog ihop med Helix när jag hade honom 2008. Så himla kul att träffa henne igen <3 En mycket lyckad helg! /Mia

Kommentarer
Postat av: Clara

Grattis, bra jobbat!

Svar: Tack så mycket! :) /Mia
fjordingbloggen.blogg.se

2012-11-04 @ 22:01:07
URL: http://allroundtempus.blogg.se
Postat av: Julia W (Teamryttarna)

Helix är jättefin! :D

Svar: Visst är han! :)
fjordingbloggen.blogg.se

2012-11-05 @ 10:21:59
URL: http://Teamryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0