söndag

God morgon!
Har precis gått upp och sitter i soffan framför tvn. Blir en lugn morgon vilket är skönt :)
I eftermiddag ska Emelies mamma provrida Dalme så ska inte till stallet än på några timmar.

Igår red jag Dalme på ett av våra fält och han skötte sig bra. Tog det lugnt men travade och galopperade en del iallafall. Inga bocksprång eller nåt iallafall ;p Hehe.
 

Dalme i hagen.

kattunge gjorde Dalme sällskap i boxen.

när jag släppte ut Dalme efter ridningen ruskade han på sig så hans pannlugg blev väldigt fin...
 
Efter stallet åkte jag och Elin till Barnarp där vi träffade Celie och Nadine för att kolla på Breaking Dawn part 1.
Det var mysigt och vi lagade tacos och såg på filmen.
Sedan begav vi oss till stan för att kolla på Breaking Dawn part 2 på bio! Så himla braigt bra var den!
Åh vill inte att det ska vara slut. Haha. Vill se alla filmer igen nu känner jag, och läsa alla böcker igen.

Nu ska vi fixa lite frukost här och kanske kolla på någon serie.
Ha en bra söndag!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0