rustade för vintern

Idag har lille Dalme fått nya skor med både snösulor och 4 broddhål så nu är vi beredda när snön kommer. Ska ju till Ullared i helgen så då ska jag även kika efter lite broddverktyg och sånt som behövs.
Fast vi hoppas såklart att det inte blir någon snö och att det håller sig till plusgrader så vi slipper is också. Det vore perfekt! Men det är ju bäst att förbereda sig för säkerthets skull..

Idag har jag stallfri dag och istället blir det en lugn kväll hemma.
Har varit hur trött som helst den här veckan och somnat tidigt i soffan både måndag och tisdag. Så ikväll ska jag nog försöka lägga mig i sängen lite tidigare helt enkelt.
Däremot ska jag se på Bonde söker fru först iallafall! Det får man ju bara inte missa, hehe.

/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0