Lördag

Den här veckan har gått fort då jag bara jobbade mån - ons. I torsdags var jag ledig för jag fick en biljett till Swedish House Mafia i födelsedagspresent av min kompis. Konserten var GRYM och jag träffade Cattis där en snabbis. Någon annan som var där? Igår red jag ut på med Malin och Helix. Idag red jag dressyr på banan och han är fortfarande jätte stark i höger. Ungefär som han var när jag tog hem honom från taffsnäs. Men jag red på och försökte verkligen få honom att gå framåt och trampa under sig. Annars "travar" han gärna på och bara kröker på nacken. När jag ridit i ca 40min så började han äntligen mjukna lite. Idag var jag jätte envis och det visade bra resultat så det är bara att kämpa på :) Nu ska jag ut med hela logistik från jobbet som säkert kommer att spåra lite men det blir nog riktigt nice. Tänkte faktiskt bjuda på en bild på mig UTAN häst, haha. Idag kör jag på klänning och högklackat. Klänningen kommer från Vero Moda och skorna från Skopunkten. Ha en trevlig kväll! /Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0