fullspäckad helg

Hello på er!
Helgen har gått så himla fort och jag har hunnit med en hel del.
Var ju på i Ullared i fredags och stannade tills igår. Blev lite shopping men tänkte uppdatera om det senare för orkar inte skriva massor nu, haha.

Igår var min kompis Amanda med i stallet. Hon red för några år sedan men hade inte varit i ett stall eller ridit på sådär 7 år kom vi fram till. Blev en del bilder fast bara med mobilerna då vi inte hade kamera med oss.. Men red i paddocken så blev helt okej bilder ändå :)
Amanda red lite efter att jag ridit ett tag och hon både skrittade och travade. Tror hon tyckte det var riktigt kul och Dalme skötte sig fint.

Jag och Dalme.


Dalme och Amanda, så söta :)
 
Idag har min mamma och pappa varit här på besök.
De var med i stallet och hälsade på Dalme och kollade när jag red och så.
Sen käkade vi middag tillsammans och hade lite fars dag firande. Har varit trevligt men jag är helt slut nu efter en fullspäckad helg. Kommer somna snart! Haha.

Uppdaterar imorgon om Ullared om jag hinner.
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0