friday friday friday

Jag har inte varit i stallet på två dagar så idag är jag riktigt ridsugen!
Kommer att komma till stallet när det har blivit mörkt redan så blir ridhuset idag. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men får säkert någon idé sedan. Dressyr blir det iallafall men kanske med lite bommar.
Ikväll blir det en lugn hemmakväll. Är supertrött då det blev lite senare än vanligt igår för bion och sen upp tidigt imorse för jobb igen. Så kommer nog somna tidigt ikväll :P

Imorgon ska jag kanske rida på fältet om det är okej väder. Får se hur pigg han känns också efter hans bockningar tidigare i veckan, haha. Kanske släpper han i ridhuset också så han får busa av sig lite.

I övrigt vet jag inte riktigt vad som händer i helgen. Efter stallet imorgon ska vi kolla på hockeyn men efter det vet jag inte. Är inställd på halloweenfest men får se hur det blir med det.
På söndag ska vi iallafall till Hennings mamma och fira henne för hon fyllde år i onsdags :)

I brist på andra bilder bjuder jag på lite bilder från när vi hyrde Dalme första gången, 2005-2006. Då hyrde jag och Cattis honom tillsammans.
 
haha, snygg frilla!
Ha en fin fredagkväll!
/Vicky

Kommentarer
Postat av: JuliaW (TEAMRYTTARNA)

Åh, finaste Dalme ♥

Svar: han är fin han <3du får komma och hälsa på oss! :)
fjordingbloggen.blogg.se

2012-11-05 @ 10:22:58
URL: http://Teamryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0