Sjuk tjej

Hej allihopa!

Tänkte börja med och berätta lite om helgen. I lördags så hade vi tolkningstävling i stallet. Vi var tre ekipage som skulle ta oss runt en bana och försten i mål vann 2 ridlektioner. Helix var astaggad och vägrade stå still vid startlinjen. När vi gav oss iväg så ramlade tyvärr Malin av, som satt bakom i pulka, några gånger så vi kom sist men gud vad KUL det var :D Helix bockade och sparkade bakut av glädje i galoppen.

Efter tävlingen så var det luciatåg i stallet med hästarna. Helix fick vara tärna och min medryttare som satt på var tomte. Mysig heldag i stallet!

Den här veckan har jag gått och blivit förkyld så min super snälla medryttare ställde upp på kort varsel idag. Imorgon ska jag och Malin släppa hästarna i paddocken så det blir lugnt för mig imorgon också.

Några dagar till jul nu bara. Ni som har hästar, brukar ni göra något speciellt med era hästar under jul? Får dom äta något annorlunda men mumsigt? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0