seg

Känner mig riktigt seg och hängig idag och hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk..
Men det kanske bara vädret  eller nåt som påverkar, får hoppas det iallafall.
Här har det snöat konstant enda sedan i måndags tror jag. Nu snöar det litegrann men inte så mycket längre så förhoppningsvis slutar det snart.
Jag är verkligen inget fan av vintern och snö och skulle helst av allt vilja gå i ide just nu.

Därför har det varit en lugn vecka för både mig och Dalme. I måndags fick han vila för jag hade verkligen ingen lust med något alls. Sedan red Marie honom lite i tisdags och jag red lite lugnt med honom igår. Kände mest på honom igår då det är dressyrträning idag. Men han kändes rätt fin och vi gjorde en del galoppfattningar från skritt och lite annat.

Idag blir det som sagt dressyrträning men kommer nog ta det rätt lugnt eftersom det är så kallt.

Ta hand om er i snön!
/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0