ridning i snön

Lite dålig uppdatering under helgen från oss, men både jag Mia och Cattis har haft fullt upp tror jag :P
Mia fyllde 25 år i helgen och har nog firat det ordentligt, Grattis! <3 Och igår var Cattis och Mia på Stockholm Horse Show tillsammans. Jag kunde tyvärr inte följa med men jag hoppas dom hade trevligt.

I helgen har jag och Henning varit iväg till Halmstad. Vi åkte dit i lördags och gick lite på stan när vi kom dit.
Blev lite nya kläder och lite julsaker. Sedan hängde vi på hotellet lite innan det var Jonas Gardell. :)
Han var riktigt bra och rolig så det var lyckat. Blev en ganska lugn kväll efter det, vi tog en öl på en pub men sen gick vi tillbaka till hotellet igen.
 
Igår åkte vi hem efter frukosten så jag kunde åka till stallet medans det var ljust :P
Det är massa snö här nu och riktigt kallt. Dalme hade snö och is runt hela mulen när jag hämtade honom i hagen. Haha.
Jag red på ett av våra fält iallafall och det gick bra. Galopperade i snön och han skötte sig finfint. Är skönt nu när det är typ pudersnö iallafall så det går bra att rida i den utan att få styltor och skit.
Efter stallet blev det en lugn hemmakväll med tv och lite julpyntande.
 
Idag blir det nog ridning i ridhuset. Är riktigt kallt idag och snöar så det är skönt att ha ridhuset.
Imorgon har Marie hand om Dalme för vi ska iväg och kolla på hockeyn live. :)
 
adventsljusen hemma hos oss :)
 
Ha en bra måndag!
/Vicky
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0