julledighet

Var ju ledig från jobbet i fem dagar vid jul så vi passade på att hitta på lite grejer.
I lördags var jag och Henning och två kompisar iväg och åkte skridskor i Huskvarna.
Jag har nog inte åkt skridskor på sisådär 6-7 år iallafall.. Så först fick det bli en sväng till Stadium för att inhandla nya skridskor. Sedan tog vi med oss varm oboy och saffransbröd och pepparkakor, mys!
Det gick ändå helt okej att åka tyckte jag, haha. Gick inte så fort men jag ramlade inte en enda gång. Blev inte direkt några piruetter eller konster heller, men det är väl inte så noga ;P

jag på isen.

På julafton kom mamma, pappa, Cattis, farmor och farfar hit från Norrköping för att fira jul med oss.
Vi var hemma hos Hennings mamma och det var mysigt och maaassa julklappar! Var helt fullt under granen.
Fick lite av varje både till mig själv och så fick jag och Henning en del tillsammans till hemmet och så.


tomten kom också :)

På juldagen blev det utgång och igår firade vi jul med Hennings pappa och kollade på hockey med honom. :)

Nästa vecka är jag ledig hela veckan och då blir det nog att shoppa lite för presentkort som jag fick i julklapp.
Vi ska nog iväg och åka skidor någon dag också, det var ännu längre sen jag gjorde det än skridskor så vi får väl se hur många brutna ben jag har efter det. Haha.
/Vicky

Kommentarer
Postat av: EvaMaria

Ser bra ut på isen där :)
Kram mammsen

2012-12-29 @ 08:46:24
URL: http://evamariachristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0