helgen

I fredags fick Dalme springa av sig lite i ridhuset. Blev lite bus men inte jättemycket :P
Han är duktig och travar och galopperar när jag säger det iallafall och när han inte vill springa mer kommer han alltid till mig. :)


I lördags blev det ett lätt pass på fältet. Först tog det typ en halvtimme och hämta honom i hagen.
Dom kom inte när jag ropade och det är ju skitjobbigt att pulsa i all snö också. Men till slut hittade jag honom och fick med honom in.
På fältet skrittade jag och travade mest eftersom det är så mycket snö och lite jobbigt för dom. Men blev lite galopp också. Han skötte sig jättebra och var lugn även när Emelie och Polan kom efter ett tag och rejsade runt på fältet, hehe.
På kvällen sedan var det julbord med Hennings jobb och utgång på det. Så igår låg vi helt döda hela dagen nästan.
Var en väääldigt lugn söndag men vi fick upp granen och slog in lite julklappar iallafall :)

haha, förstår varför hans grimma alltid är blöt.

Nu ska jag till stallet!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0