God jul!

Det dumma med att ha häst är att man inte kan åka vart man vill, när man vill. I hela mitt liv så har jag firat jul med min pappa och släktingarna på hans sida. Sen min faster och farmor flyttade ner till Aneby i Småland så har vi firat jul där. Men i år så får dom klara sig utan mig då jag måste stanna hemma i Södertälje med Helix.

Det känns jobbigare än vad jag trodde att det skulle göra men som tur var så har jag min vän Malin och hennes familj som välkomnar mig över jul med öppna famnar :) Så imorgon bär det först av till stallet för en mysig julaftonsritt. Sen åker vi till Nykvarn där Malins familj bor.

Jag hoppas att ni läsare får en super mysig jul med god mat, fina paket och mycket glädje. God jul!

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0