Friday

God morgon fredag!
Sista dagen innan helgen, känns skönt. Även om jag inte kommer få sova imorgon eftersom jag har utsläppet i stallet :P
Men får sova ut på söndag iallafall!

Igår var Dalme bra i sitt ben igen. Han vilade i onsdags och var inte svullen eller öm då heller.
Innan jag red igår gick och sprang jag lite med honom för att försöka se hur det såg ut. Tyckte han såg ren ut och bestämde mig för att rida lite lugnt. Blev skritt och trav i ungefär 20 min vilket jag tror räckte.
Var ju så himla kallt igår också, Dalme blev helt frostig på mulen..
Idag ska Marie rida och hon skrittar och travar bara så det blir nog bra. Förhoppningsvis kan jag rida som vanligt imorgon.
Hade tänkt rida på fältet i helgen men skippar nog det eftersom det är ganska djup snö och jag inte vill belasta hans ben för mycket. Kanske skrittar fram där på söndag eller nåt beroende på vädret.

Imorgon har jag som sagt utsläppet och rider därför på morgonen.
På dagen ska jag kanske baka något har jag tänkt, om jag orkar, och på kvällen blir det bio, Bilbo, med Henning :)

Ha en fin fredag!
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0