friday

Idag är det fredag vilket känns helkonstigt. Jag jobbade ju igår och idag och så är det redan helg sen liksom.
Rätt nice så jag klagar inte :P Haha. Efter idag är jag dessutom ledig en hel vecka! Så himla skönt.

Igår hoppade Mia Dalme lite. Det gick jättebra. Vi satte inte upp några avancerade övningar utan körde bara med två hinder på ena långsidan och två på andra. :)
Var ett tag sedan han hoppades nu så blev rätt lugnt och lite lagom. Dalme skötte sig fint och blev lite piggare när det var dags för hoppning iallafall. De hoppade runt 75 cm och det gick finfint.
När jag körde hem från stallet sedan så var det ju mörkt och det var såååå nära att ett rådjur hoppade ut framför bilen! Fasiken va rädda vi blev. Mia var med i bilen också för jag skjutsade hem henne och hon bara skrek och hoppade mot mig typ, haha.

Idag efter jobbet ska vi till Norrköping till mamma och pappa och ska stanna där till söndag.
Imorgon ska det firas lite jul med mina kusiner och mormor och så. Sista julfirandet för i år! :P
Så idag har Nora hand om Dalme, tusen tack för det! Sedan imorgon och på söndag så tar Marie hand om honom. Skönt att jag har så bra hjälp så man kan åka iväg lite ibland.

Dalme någon dag i förra veckan.

Ha en bra fredag!
/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0