Broddat och klart

Idag broddade min kompis Malin Helix åt mig och efteråt gav vi oss ut på en timmes uteritt i skogen. Vi fick rida bland en massa träd och Helix är verkligen en ångvält eller vad det heter, haha. Han går bara på oavsett om det knappt går att ta sig fram :p Vi red på åkern tillbaka hem och ÅHH så underbart att få galoppera i full fart på sin lilla guling. Helix bockade av glädje som han gör nästan varje gång vi galopperar ute nu för tiden. Lycka! <3

Igår kväll red jag och fyra andra tjejer ut och travade en massa i mörkret. Vi var hemma 21.50, lagom till kvällsfodringen. Vi skrattade gott åt att 4 snygga tjejer sitter på hästryggen en fredagskväll. Hästlivet är det bästa som finns!

Imorgon har jag morgon och lunchfodringen så ska upp vid fem - sex så borde gå och lägga mig nu. God natt!



/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0