Välkommen hem Helix

Äntligen så kom den dagen som vi tre tjejer väntat på så länge.
Äntligen så fick vi åka till Taffsnäs och hämta hem våra fjordingar.

Helix som brukade vara svårlastad när jag hade honom sist gick utan problem in i transporten. Jag tackar hans gamla hyrare för lastträningen! Han stod stilla hela vägen hem och när vi var framme och lastade av honom så var han hur lugn som helst. Han fick gå ensam i en stor hage med massa gräs så han verkade jätte nöjd :)

Imorgon bitti ska jag möta upp några från stallet som ska dela hage med Helix. Inatt står han inne men imorgon och ett tag framöver så ska han få stå ute dygnet runt. Jag vill gärna att han ska få vara ute i hagen så mycket som möjligt medans det går.

Imorgon tänkte jag rida ett litet pass på banan. Min medryttare, Mickis följer även med så förhoppningsvis dyker bilder upp. Jag skriver från mobilen och det är lite knepigt så jag vet inte hur detta inlägg blir men jag hoppas på det bästa.
 
Efter en lång men underbar dag säger jag god natt.
 
 
Helix spanar på brudarna i andra hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0