tv-serier

För att skriva om lite annat än bara hästar och stall hela tiden tänkte jag ta upp något annat.
Jag kollar på en hel del tv-serier när jag får tid över och vill tipsa om världens just nu,
enligt mig, bästa tv-serie Pretty Little Liars!
Jag började kolla på Pretty Little Liars i somras, men serien startade 2010.
Under min semester i somras plöjde jag igenom de två första säsongerna och man kan verkligen inte sluta titta.
Nu är jag inne på tredje säsongen och det är också den som går just nu.

Serien håller verkligen fortfarande och det är en bra och spännande story.
Däremot är det lite läskigt ibland så är man lättskrämd ska man helst inte kolla på den själv, haha.
Ibland efter något avsnitt har jag inte vågat gå ifrån soffan. :P

Karaktärerna är helt underbara och det är även en del snygga killar med. ;)
Kolla in mer om serien och skådespelarna här.
Och ni som inte har sett den, gör det!
Jag trodde inte jag skulle gilla någon serie mer än vad jag gillar Gossip Girl, som är en serie jag fullkomligt äääälskar.
Men jag skulle nog kunna säga att Pretty Little Liars är minst lika bra.

Andra serier jag längtar till ska börja i höst som jag följer är,
Grey's Anatomy, Gossip Girl (såklart), New Girl, Happy Endings, The Big Bang Theory och några fler.
En serie jag började kolla på nu i somras som jag inte har kollat jättemycket på än är 2 Broke Girls, det jag har att säga hittills är att den är rolig och ganska annorlunda, fast på ett bra sätt. :)
Sedan ser jag även fram emot tredje säsongen av Game Of Thrones, men den kommer inte förrens i mars 2013, suck.

Har ni några bra serier att tipsa om som man borde kolla på?
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0